keskiviikko 3. marraskuuta 2010

Kokemuksia Peducasta: Laura



 Varapuheenjohtaja ja sihteeri (2010)

Peducan toiminta on opintojen alusta lähtien tuntunut omalta jutulta. Lähdin hallitukseen toisena opiskeluvuonna ja sen jälkeen on tullut oltua mukana monessa jutussa.

Ensimmäisenä hallitusvuotena olin taloudenhoitajana. Toisena vuonna olin kevätlukukauden vaihdossa Saksassa, mutta ehdin kuitenkin toimia ympäristö-, kansainvälisyys- ja Specia-vastaavana. Olin myös mukana järjestämässä Peducan vuosijuhlia, joka oli erittäin mukava projekti. Koska toinen vuosi jäi vähän vajaaksi, halusin vielä jatkaa kolmannen vuoden hallituksessa.

Tänä vuonna olen toiminut Peducassa varapuheenjohtajana ja sihteerinä. Nämä kaksi pestiä tukevat hyvin toisiaan. Varapuheenjohtajan pestin olen jakanut Marjon kanssa, mikä on ollut huippujuttu. Varapuheenjohtajan tehtävä on toimia puheenjohtajan apuna järjestön toimintaa suunnitellessa. Sihteerinä vastaan ainejärjestön paperihommista eli esityslistojen tekemisestä sekä pöytäkirjojen ja muiden tarvittavien asiakirjojen laatimisesta ja arkistoinnista. Vastaan myös käytännön asioiden sujumisesta, kuten kokoustilojen varaamisesta.

Ainejärjestötoiminta on ollut tärkeä osa opiskelijaelämää viimeiset kolme vuotta. Olen saanut paljon uusia kavereita, ollut mukana järjestämässä erilaisia tapahtumia ja oppinut uusia asioita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti